zgoda
Ta strona używa plików cookie w celu usprawnienia i ułatwienia dostępu do serwisu, prowadzenia danych statystycznych oraz wsparcia usług społecznościowych. Dalsze korzystanie z tej witryny oznacza akceptację tego stanu rzeczy.
Możesz samodzielnie decydować o tym czy, jakie i przez jakie witryny pliki cookie mogą być zamieszczana na Twoim urządzeniu. Przeczytaj: jak wyłączyć pliki cookie. Szczgółowe informacje na temat wykorzystania plików cookie znajdziesz w Polityce Prywatności.

Informacje o przetargu

Zamawiający:
Gmina Rajcza
Adres: ul. Górska, 34-370 Rajcza, woj. śląskie
Dane kontaktowe: email: ksiegowosc@rajcza.com.pl
tel: 33 8643155 w. 33
fax: 338 643 887
Dane postępowania
ID postępowania: 2025/BZP 00148091/01
Data publikacji zamówienia: 2025-03-17
Termin składania wniosków: 2025-03-25   
Rodzaj zamówienia: usługi
Tryb& postępowania [PN]: Przetarg nieograniczony
Czas na realizację: 20268 dni
Wadium: -
Oferty uzupełniające: TAK Oferty częściowe: NIE
Oferty wariantowe: NIE Przewidywana licyctacja: NIE
Ilość części: 7 Kryterium ceny: 9%
WWW ogłoszenia: www.rajcza.pl Informacja dostępna pod: www.rajcza.pl
Okres związania ofertą: 0 dni
Kody CPV
80400000-8 Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
Wyniki
Nazwa części Wykonawca Wartość
Część 1 - Przedszkole w Soli
0,00
-1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2025-04-25
Dotyczy cześci nr:
1
Kody CPV:
80400000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
0
Kwota oferty w PLN:
0,00 zł
Minimalna złożona oferta:
0,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
0,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
0,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Część 2 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Górnej BPR Consulting Paulina Rydz
Łódź
4 992,00
0,35
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2025-04-25
Dotyczy cześci nr:
2
Kody CPV:
80400000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 992,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 992,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 992,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
4 992,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Część 3 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Dolnej BPR Consulting Paulina Rydz
Łódź
4 992,00
0,35
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2025-04-25
Dotyczy cześci nr:
3
Kody CPV:
80400000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 992,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 992,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 992,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
4 992,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Część 4 –Przedszkole w Zwardoniu BPR Consulting Paulina Rydz
Łódź
8 189,00
0,35
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2025-04-25
Dotyczy cześci nr:
4
Kody CPV:
80400000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
8 189,00 zł
Minimalna złożona oferta:
8 189,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
8 189,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
8 189,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Część 5 –Przedszkole w Rajczy
0,00
-1,00
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2025-04-25
Dotyczy cześci nr:
5
Kody CPV:
80400000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
0
Kwota oferty w PLN:
0,00 zł
Minimalna złożona oferta:
0,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
0,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
0,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Część 6 – Szkoła Podstawowa nr 1 w Rajczy BPR Consulting Paulina Rydz
Łódź
10 992,00
0,35
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2025-04-25
Dotyczy cześci nr:
6
Kody CPV:
80400000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
10 992,00 zł
Minimalna złożona oferta:
10 992,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
10 992,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
10 992,00 zł
Nazwa części Wykonawca Wartość
Część 7 – Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej BPR Consulting Paulina Rydz
Łódź
4 068,00
0,35
Barometr Ryzyka Nadużyć

Raport końcowy na temat potencjalnego ryzyka nadużyć dla wskazanej części wyniku postępowania przetargowego.


Kliknij we wskaźnik by poznać szczegóły

Dane ogłoszenia o wyniku:
Data udzielenia:
2025-04-25
Dotyczy cześci nr:
7
Kody CPV:
80400000
Ilość podmiotów składających się na wykonawcę:
1
Kwota oferty w PLN:
4 068,00 zł
Minimalna złożona oferta:
4 068,00 zł
Ilość złożonych ofert:
1
Ilość ofert odrzuconych przez zamawiającego:
0
Minimalna złożona oferta:
4 068,00 zł
Maksymalna złożona oferta:
4 068,00 zł

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej placówek oświatowych w Gminie Rajcza – II postępowanie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej placówek oświatowych w Gminie Rajcza – II postępowanie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90f2bdb1-8f19-4663-adc6-79de0e43a812

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji (szczegóły opisano w sekcji "Informacje dodatkowe" niniejszego ogłoszenia

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90f2bdb1-8f19-4663-adc6-79de0e43a812

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz – w szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego – za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) na ePUAP: Urząd Gminy Rajcza /d43pji4r0h/skrytka oraz poczty elektronicznej ugrajcza@rajcza.com.pl.
Szczegóły opisano w rozdziale X SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
Szczegóły opisano w rozdziale X SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Przedszkole w Soli:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 3 nauczycieli. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Kurs on-line: Terapia ręki, 1 osoba. Cel: diagnoza sprawności motorycznej dziecka, planowanie i prowadzenie terapii ręki, masaż stymulacyjno-sensoryczny ręki.
Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin dydaktycznych + 10 godzin praktycznych zajęć.
3) Szkolenie stacjonarne lub on-line: Elektrostymulacja w logopedii, 1 osoba. Cel: nabycie elektrostymulacja w logopedii, elektrostymulacje, aparat do elektrostymulacji: przygotowanie do zabiegu, rodzaje elektrod, parametry, elektrostymulacja w terapii pacjentów z wadami twarzoczaszki.
Planowana liczba godzin szkolenia: 7 godzin.
4) Szkolenie stacjonarne: Wielokulturowość w naszej szkole - wyzwania dla edukacji w XXI wieku, 3 nauczycieli. Cel: zapoznanie nauczycieli z modelem działań edukacyjnych uwzględniającym potrzeby różnych grup kulturowych zamieszkujących w określonym środowisku, motywujący je do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Górnej:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo dla całej kadry, 6 osób. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Szkolenie stacjonarne: "Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści", dla 6 osób. Cel: budowanie świadomości nauczycieli w zakresie poszanowania godności dziecka z powodu niepełnosprawności, rasy, pochodzenia etnicznego, płci, orientacji seksualnej, kształtowanie postaw szacunku i zrozumienia dla trudności, z którymi boryka się dziecko z powodu niepełnosprawności, pochodzenia etnicznego, płci, wrażliwienie nauczycieli na zjawisko wykluczenia, dyskryminacji.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Dolnej:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo dla całej kadry, 4 osoby. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Szkolenie stacjonarne "Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści", 4 osoby. Cel: budowanie świadomości nauczycieli w zakresie poszanowania godności dziecka z powodu niepełnosprawności, rasy, pochodzenia etnicznego, płci, orientacji seksualnej, kształtowanie postaw szacunku i zrozumienia dla trudności.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 –Przedszkole w Zwardoniu:
1) Kurs stacjonarny lub on-line: Matematyka łatwa dla każdego, 2 osoby. Cel: przygotowanie nauczycieli do korzystania z narzędzi do tworzenia eksperymentów matematycznych.
Planowana liczba godzin szkolenia: 20 godzin.
2) Kurs on-line: Alternatywne formy komunikacji z uczniami z niepełnosprawnościami, 2 osoby. Cel: podstawowa wiedza dotycząca ACC, na czym polega komunikacja alternatywna i wspomagająca poziomy rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka, sposoby porozumiewania się dziecka oraz ich rola w jego życiu, jak dokonać diagnozy możliwości komunikacji dziecka, podstawowe pomoce ułatwiające porozumiewanie się, wybrane techniki nauki używania znaków i symboli, Metoda Ułatwionej Komunikacji, Jak dobrać właściwą metodę komunikacji do poziomu możliwości komunikacyjnych dziecka.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.
3) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 7 osób. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
4) Szkolenie on-line: Inżynieria w przedszkolu, czyli STEAM w praktyce, 7 osób. Cel: umiejętność planowania i organizacji zajęć przedszkolnych z wykorzystaniem STEAM, cztery propozycje gotowych zajęć STEAM dla każdej pory roku.
Planowana liczba godzin szkolenia: 3 godziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 –Przedszkole w Rajczy:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 15 osób. Program: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Kurs on-line: Elektrostymulacja w logopedii -kurs on-line, 1 osoba. Program: elektrostymulacja w logopedii, elektrostymulacje, aparat do elektrostymulacji: przygotowanie do zabiegu, rodzaje elektrod, parametry, elektrostymulacja w terapii pacjentów z wadami twarzoczaszki.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
3) Kurs on-line: Kids' Skills - kurs on-line, 1 osoba. Program: innowacyjny program pomagania dzieciom w przezwyciężaniu problemów emocjonalnych i behawioralnych, takich jak lęki, złe nawyki, problemy ze snem, problemy z koncentracją, napady złości, trudności z chodzeniem do toalety, i wiele innych problemów typowych dla dzieci. Planowana liczba godzin szkolenia: 30 godzin.
4) Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I i II stopień) - on-line/stacjonarnie, 1 osoba. Cele szkolenia I st.: Poznanie podstawowych założeń i narzędzi TSR, Opanowanie w podstawowym zakresie umiejętności posługiwania się metodami TSR w praktyce. Cele szkolenia II st.: Cele szkolenia: Pogłębienie znajomości modelu TSR i rozwój umiejętności pomocowych, ukończenie szkolenia daje możliwość samodzielnego posługiwania się tą metodą w stopniu zaawansowanym.
Planowana liczba godzin szkolenia: całość 200 godzin (70 godz. - I stopień, 130 godz. - II stopień).
5) Komunikacja wspomagająca i alternatywna AAC kurs on-line /stacjonarnie, 1 osoba. Cel: podstawowa wiedza dotycząca ACC, na czym polega komunikacja alternatywna i wspomagająca poziomy rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka, sposoby porozumiewania się dziecka oraz ich rola w jego życiu, jak dokonać diagnozy możliwości komunikacji dziecka, podstawowe pomoce ułatwiające porozumiewanie się, wybrane techniki nauki używania znaków i symboli, Metoda Ułatwionej Komunikacji, Jak dobrać właściwą metodę komunikacji do poziomu możliwości komunikacyjnych dziecka.
Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin.
6) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Logorytmika – jako metoda profilaktyki logopedycznej w przedszkolu, 15 osób. Program: zabawy ruchowe, słuchowe i słowne wspierające rozwój mowy, rozwoju mowy.
Planowana liczba godzin szkolenia:4 godziny.
7) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Dyscyplina w grupie przedszkolnej -stacjonarne, 15 osób. Program: podstawy dyscypliny, trudności indywidualne, problemy grupowe, współpraca.
Planowana liczba godzin szkolenia: 7 godzin.
8) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Dziecięca matematyka w przedszkolu wg koncepcji E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, 15 osób. Program: orientacja przestrzenna, rytmy, liczenie, o kształtowaniu pojęcia liczby i wspomaganiu rozwoju orientacyjnego. Planowana liczba godzin szkolenia: 20 godzin.
9) Szkolenie rady pedagogicznej: Odmienna nauka czytania sylabowego/globalnego/ stacjonarne, 15 osób. Program: mówienie kolejnych etapów pracy z dziećmi zgodnie z metodą odimienną, inicjacja – ćwiczenia praktyczne, wykorzystanie wizytówek – propozycje aktywności, etap – ściana pełna liter – pokaz, prezentacja liter – przebieg zajęcia – ćwiczenia praktyczne, utrwalanie liter – loteryjka i inne – ćwiczenia, targ liter – pokaz, nazywanie świata – ćwiczenia praktyczne, charakterystyka porównawcza metody odimiennej z metodą analityczno – syntetyczną.
Planowana liczba godzin szkolenia: 3 godziny.
10) Szkolenie stacjonarne: Bateria diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, 2 osoby. Program: wstępna psychologiczno-pedagogiczna diagnoza przesiewowa rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, w tym oceny gotowości szkolnej, omówienie narzędzi.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Szkoła Podstawowa nr 1 w Rajczy:
1) Szkolenie - Depresja jako choroba. Specyficzne cechy depresji wieku dorastania, stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: epidemiologia, obraz kliniczny depresji dzieci i młodzieży, przebieg i skutki depresji, czynniki predysponujące, kiedy zaczynają się prawdziwe kłopoty, szkoła przyjazna nastolatkom.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
2) Szkolenie - Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w grupie i klasie, stacjonarne dla 20 nauczycieli + 50 rodziców. Program: czym jest autyzm, zależność autyzmu a płeć, triada zaburzeń autystycznych, zaburzenia w sferze fizycznej oraz poznawczej, które mogą pojawić się u dziecka z ASD, kryteria diagnostyczne, kto i w jaki sposób może postawić diagnozę, przykładowe narzędzia do diagnozy ASD, na czym polega terapia dziecka z ASD, przegląd metod terapii, które mogą być wykorzystane w pracy z dzieckiem z ASD.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
3) "Szkolenie - Ochrona zdrowia psychicznego młodzieży/ stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: definicje zdrowia psychicznego, komponenty zdrowia psychicznego, czym jest rezyliencja i jak ją rozwijać, jak dbać o zdrowie psychiczne, pomoc psychologiczna w sytuacji kryzysowej.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
4) Szkolenie - Wzmocnienie kompetencji nauczycieli w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz w tworzeniu IPE-T, stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: Kto wchodzi w skład zespołu ds. WOPU i IPET?, Jakie są zadania poszczególnych uczestników zespołu ds. WOPFU i IPET? Jakie obowiązki związane z organizacją kształcenia specjalnego spoczywają na specjalistach? W jaki sposób rodzice uczniów są zaangażowani w pracę zespołu i jakie mają uprawnienia oraz obowiązki? Jaką rolę w pracach zespołu pełnią nauczyciele poszczególnych przedmiotów? Jaką rolę odgrywa wychowawca klasy jako koordynator zespołu ds. IPET i WOPFU?
Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin.
5) Szkolenie - sposoby komunikowania się - Uczeń - Nauczyciel - Rodzic stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: Jak przeprowadzić wstępną diagnozę problemu. Jaki jest problem – analiza abc. Gdzie pokierować dalej, jak to zrobić. Skuteczne metody motywowania ucznia do działania: elementy dialogu motywującego, skuteczne pochwały. Komunikacja w zespole klasowym. Rozwiązywanie konfliktów. Elementy mediacji i negocjacji. Współpraca z rodzicami. Rodzaje kontaktów z rodzicami i sposób ich prowadzenia. Ustalanie celów spotkań. Metoda częstych spotkań. Budowanie interwencji przy stałej współpracy z rodzicami. Model częstych spotkań.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 15 osób. Program: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna, że Wykonawca wykazał spełnienie warunku, jeśli wykaże, odrębnie dla każdej części zamówienia, że dysponuje lub będzie dysponował: co najmniej 1 (jedną) osobą prowadzącą zajęcia, która w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie, przeprowadziła grupowe szkolenia z zakresu (o tematyce) danej części zamówienia, na którą składa ofertę w wymiarze:
a) dla części pierwszej zamówienia – co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 4 modułów składających się na część zamówienia,
b) dla części drugiej zamówienia – co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 2 modułów składających się na część zamówienia,
c) dla części trzeciej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 2 modułów składających się na część zamówienia,
d) dla części czwartej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 4 modułów składających się na część zamówienia,
e) dla części piątej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 10 modułów składających się na część zamówienia,
f) dla części szóstej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiednio dla każdego z 5 modułów składających się na część zamówienia,
g) dla części siódmej zamówienia - co najmniej 1 (jedno) szkolenie odpowiadające modułowi składowemu części zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
2. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się wprowadzanie zmian za zgodą Zamawiającego.
3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę.
4. Propozycja zmian umowy inicjowana przez Wykonawcę nie ma charakteru roszczeniowego.
5. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian (o których mowa w ust. 2) postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zajdzie którykolwiek z niżej wymienionych warunków:
a) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji przetargowej, sposobie lub zakresie wykonania przedmiotu umowy;
b) zajdzie konieczność uzasadnionej zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
c) działania siły wyższej,
d) przekształcenia podmiotowego Wykonawcy,
e) zmiany członków personelu kluczowego Wykonawcy (asystenci) w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności takich jak ustanie zatrudnienia lub innych okoliczności uniemożliwiających należyte wykonywanie obowiązków zgodnie z umową lub obowiązującym prawem. W takim jednakże przypadku każda nowa osoba musi spełniać warunki określone przez Zamawiającego na etapie wyboru oferty w postępowaniu przetargowym,
f) ustawowej zmiany stawki VAT,
g) zmiany podwykonawcy (o ile dotyczy) występującego po stronie Wykonawcy (w przypadku podejrzenia, że zdolność techniczna i zawodowa podwykonawcy nie gwarantuje odpowiedniej jakości wykonania usług lub dotrzymania terminów),
h) zmiana danych osobowych lub adresowych Wykonawcy.
6. Niezależnie od powyższych zapisów, zmiana umowy może zostać dokonana w sytuacjach i na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4).
7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy i zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę; w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
8. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie Zamawiający i przedstawiciel Wykonawcy.
9. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej– aneksu podpisanego przez obie strony.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-03-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w terminie do dnia 25 marca 2025 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-03-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Projekt pn. „Dzieciaki na START - czyli odkrywamy edukację w SP nr 1 w Rajczy” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VI zamówienia);
Projekt pn. „Akceptacja włączająca czyli START do Szkoły w Rycerce Górnej” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.02-Kształcenie ogólne (dot. części VII zamówienia);
Projekt pn. „Przedszkolaki z POWERem” w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części V zamówienia);
Projekt pn. Przedszkolaki z gminy Rajcza - zdolni odkrywcy! w ramach Funduszy Europejskich dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji dla Działania: FESL.06.01-Edukacja przedszkolna (dot. części I, II, III, IV zamówienia)
2025-03-17 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej placówek oświatowych w Gminie Rajcza – II postępowanie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJCZA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182692

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Górska 1

1.5.2.) Miejscowość: Rajcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugrajcza@rajcza.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rajcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90f2bdb1-8f19-4663-adc6-79de0e43a812

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla kadry pedagogicznej placówek oświatowych w Gminie Rajcza – II postępowanie”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90f2bdb1-8f19-4663-adc6-79de0e43a812

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205873

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Społeczny+) dla Priorytetu: FESL.06.00-Fundusze Europejskie dla edukacji (szczegóły opisano w sekcji "Informacje dodatkowe" niniejszego ogłoszenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00148091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.TPBN.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Przedszkole w Soli:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 3 nauczycieli. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Kurs on-line: Terapia ręki, 1 osoba. Cel: diagnoza sprawności motorycznej dziecka, planowanie i prowadzenie terapii ręki, masaż stymulacyjno-sensoryczny ręki.
Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin dydaktycznych + 10 godzin praktycznych zajęć.
3) Szkolenie stacjonarne lub on-line: Elektrostymulacja w logopedii, 1 osoba. Cel: nabycie elektrostymulacja w logopedii, elektrostymulacje, aparat do elektrostymulacji: przygotowanie do zabiegu, rodzaje elektrod, parametry, elektrostymulacja w terapii pacjentów z wadami twarzoczaszki.
Planowana liczba godzin szkolenia: 7 godzin.
4) Szkolenie stacjonarne: Wielokulturowość w naszej szkole - wyzwania dla edukacji w XXI wieku, 3 nauczycieli. Cel: zapoznanie nauczycieli z modelem działań edukacyjnych uwzględniającym potrzeby różnych grup kulturowych zamieszkujących w określonym środowisku, motywujący je do aktywnego uczestnictwa w życiu społecznym.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 5420 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Górnej:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo dla całej kadry, 6 osób. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Szkolenie stacjonarne: "Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści", dla 6 osób. Cel: budowanie świadomości nauczycieli w zakresie poszanowania godności dziecka z powodu niepełnosprawności, rasy, pochodzenia etnicznego, płci, orientacji seksualnej, kształtowanie postaw szacunku i zrozumienia dla trudności, z którymi boryka się dziecko z powodu niepełnosprawności, pochodzenia etnicznego, płci, wrażliwienie nauczycieli na zjawisko wykluczenia, dyskryminacji.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Punkt Przedszkolny przy Szkole Podstawowej w Rycerce Dolnej:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo dla całej kadry, 4 osoby. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Szkolenie stacjonarne "Przeciwdziałanie dyskryminacji, cyberprzemocy i mowie nienawiści", 4 osoby. Cel: budowanie świadomości nauczycieli w zakresie poszanowania godności dziecka z powodu niepełnosprawności, rasy, pochodzenia etnicznego, płci, orientacji seksualnej, kształtowanie postaw szacunku i zrozumienia dla trudności.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 –Przedszkole w Zwardoniu:
1) Kurs stacjonarny lub on-line: Matematyka łatwa dla każdego, 2 osoby. Cel: przygotowanie nauczycieli do korzystania z narzędzi do tworzenia eksperymentów matematycznych.
Planowana liczba godzin szkolenia: 20 godzin.
2) Kurs on-line: Alternatywne formy komunikacji z uczniami z niepełnosprawnościami, 2 osoby. Cel: podstawowa wiedza dotycząca ACC, na czym polega komunikacja alternatywna i wspomagająca poziomy rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka, sposoby porozumiewania się dziecka oraz ich rola w jego życiu, jak dokonać diagnozy możliwości komunikacji dziecka, podstawowe pomoce ułatwiające porozumiewanie się, wybrane techniki nauki używania znaków i symboli, Metoda Ułatwionej Komunikacji, Jak dobrać właściwą metodę komunikacji do poziomu możliwości komunikacyjnych dziecka.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.
3) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 7 osób. Cel: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
4) Szkolenie on-line: Inżynieria w przedszkolu, czyli STEAM w praktyce, 7 osób. Cel: umiejętność planowania i organizacji zajęć przedszkolnych z wykorzystaniem STEAM, cztery propozycje gotowych zajęć STEAM dla każdej pory roku.
Planowana liczba godzin szkolenia: 3 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 8220 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 –Przedszkole w Rajczy:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 15 osób. Program: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.
2) Kurs on-line: Elektrostymulacja w logopedii -kurs on-line, 1 osoba. Program: elektrostymulacja w logopedii, elektrostymulacje, aparat do elektrostymulacji: przygotowanie do zabiegu, rodzaje elektrod, parametry, elektrostymulacja w terapii pacjentów z wadami twarzoczaszki.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
3) Kurs on-line: Kids' Skills - kurs on-line, 1 osoba. Program: innowacyjny program pomagania dzieciom w przezwyciężaniu problemów emocjonalnych i behawioralnych, takich jak lęki, złe nawyki, problemy ze snem, problemy z koncentracją, napady złości, trudności z chodzeniem do toalety, i wiele innych problemów typowych dla dzieci. Planowana liczba godzin szkolenia: 30 godzin.
4) Terapia Skoncentrowana na Rozwiązaniach (I i II stopień) - on-line/stacjonarnie, 1 osoba. Cele szkolenia I st.: Poznanie podstawowych założeń i narzędzi TSR, Opanowanie w podstawowym zakresie umiejętności posługiwania się metodami TSR w praktyce. Cele szkolenia II st.: Cele szkolenia: Pogłębienie znajomości modelu TSR i rozwój umiejętności pomocowych, ukończenie szkolenia daje możliwość samodzielnego posługiwania się tą metodą w stopniu zaawansowanym.
Planowana liczba godzin szkolenia: całość 200 godzin (70 godz. - I stopień, 130 godz. - II stopień).
5) Komunikacja wspomagająca i alternatywna AAC kurs on-line /stacjonarnie, 1 osoba. Cel: podstawowa wiedza dotycząca ACC, na czym polega komunikacja alternatywna i wspomagająca poziomy rozwoju kompetencji komunikacyjnych dziecka, sposoby porozumiewania się dziecka oraz ich rola w jego życiu, jak dokonać diagnozy możliwości komunikacji dziecka, podstawowe pomoce ułatwiające porozumiewanie się, wybrane techniki nauki używania znaków i symboli, Metoda Ułatwionej Komunikacji, Jak dobrać właściwą metodę komunikacji do poziomu możliwości komunikacyjnych dziecka.
Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin.
6) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Logorytmika – jako metoda profilaktyki logopedycznej w przedszkolu, 15 osób. Program: zabawy ruchowe, słuchowe i słowne wspierające rozwój mowy, rozwoju mowy.
Planowana liczba godzin szkolenia:4 godziny.
7) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Dyscyplina w grupie przedszkolnej -stacjonarne, 15 osób. Program: podstawy dyscypliny, trudności indywidualne, problemy grupowe, współpraca.
Planowana liczba godzin szkolenia: 7 godzin.
8) Szkolenie rady pedagogicznej/stacjonarne: Dziecięca matematyka w przedszkolu wg koncepcji E. Gruszczyk-Kolczyńskiej, 15 osób. Program: orientacja przestrzenna, rytmy, liczenie, o kształtowaniu pojęcia liczby i wspomaganiu rozwoju orientacyjnego. Planowana liczba godzin szkolenia: 20 godzin.
9) Szkolenie rady pedagogicznej: Odmienna nauka czytania sylabowego/globalnego/ stacjonarne, 15 osób. Program: mówienie kolejnych etapów pracy z dziećmi zgodnie z metodą odimienną, inicjacja – ćwiczenia praktyczne, wykorzystanie wizytówek – propozycje aktywności, etap – ściana pełna liter – pokaz, prezentacja liter – przebieg zajęcia – ćwiczenia praktyczne, utrwalanie liter – loteryjka i inne – ćwiczenia, targ liter – pokaz, nazywanie świata – ćwiczenia praktyczne, charakterystyka porównawcza metody odimiennej z metodą analityczno – syntetyczną.
Planowana liczba godzin szkolenia: 3 godziny.
10) Szkolenie stacjonarne: Bateria diagnozy rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, 2 osoby. Program: wstępna psychologiczno-pedagogiczna diagnoza przesiewowa rozwoju psychomotorycznego dzieci pięcio- i sześcioletnich, w tym oceny gotowości szkolnej, omówienie narzędzi.
Planowana liczba godzin szkolenia: 4 godziny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 20600 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Szkoła Podstawowa nr 1 w Rajczy:
1) Szkolenie - Depresja jako choroba. Specyficzne cechy depresji wieku dorastania, stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: epidemiologia, obraz kliniczny depresji dzieci i młodzieży, przebieg i skutki depresji, czynniki predysponujące, kiedy zaczynają się prawdziwe kłopoty, szkoła przyjazna nastolatkom.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
2) Szkolenie - Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w grupie i klasie, stacjonarne dla 20 nauczycieli + 50 rodziców. Program: czym jest autyzm, zależność autyzmu a płeć, triada zaburzeń autystycznych, zaburzenia w sferze fizycznej oraz poznawczej, które mogą pojawić się u dziecka z ASD, kryteria diagnostyczne, kto i w jaki sposób może postawić diagnozę, przykładowe narzędzia do diagnozy ASD, na czym polega terapia dziecka z ASD, przegląd metod terapii, które mogą być wykorzystane w pracy z dzieckiem z ASD.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
3) "Szkolenie - Ochrona zdrowia psychicznego młodzieży/ stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: definicje zdrowia psychicznego, komponenty zdrowia psychicznego, czym jest rezyliencja i jak ją rozwijać, jak dbać o zdrowie psychiczne, pomoc psychologiczna w sytuacji kryzysowej.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.
4) Szkolenie - Wzmocnienie kompetencji nauczycieli w udzielaniu pomocy psychologiczno-pedagogicznej oraz w tworzeniu IPE-T, stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: Kto wchodzi w skład zespołu ds. WOPU i IPET?, Jakie są zadania poszczególnych uczestników zespołu ds. WOPFU i IPET? Jakie obowiązki związane z organizacją kształcenia specjalnego spoczywają na specjalistach? W jaki sposób rodzice uczniów są zaangażowani w pracę zespołu i jakie mają uprawnienia oraz obowiązki? Jaką rolę w pracach zespołu pełnią nauczyciele poszczególnych przedmiotów? Jaką rolę odgrywa wychowawca klasy jako koordynator zespołu ds. IPET i WOPFU?
Planowana liczba godzin szkolenia: 16 godzin.
5) Szkolenie - sposoby komunikowania się - Uczeń - Nauczyciel - Rodzic stacjonarne/on-line dla 20 osób. Program: Jak przeprowadzić wstępną diagnozę problemu. Jaki jest problem – analiza abc. Gdzie pokierować dalej, jak to zrobić. Skuteczne metody motywowania ucznia do działania: elementy dialogu motywującego, skuteczne pochwały. Komunikacja w zespole klasowym. Rozwiązywanie konfliktów. Elementy mediacji i negocjacji. Współpraca z rodzicami. Rodzaje kontaktów z rodzicami i sposób ich prowadzenia. Ustalanie celów spotkań. Metoda częstych spotkań. Budowanie interwencji przy stałej współpracy z rodzicami. Model częstych spotkań.
Planowana liczba godzin szkolenia: 8 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Szkoła Podstawowa w Rycerce Górnej:
1) Szkolenie stacjonarne: Terapia dzieci odrzuconych rówieśniczo, 15 osób. Program: poznanie sposobów i narzędzi służących rozpoznawaniu potrzeb osoby w sytuacji trudnej, kryzysowej, traumatycznej– perspektywa szkoły i poradni, przyczyny odrzucenia rówieśniczego i jego przejawy, działania jakie można podjąć, by skutecznie pomóc dzieciom odrzucanym przez rówieśników w przedszkolu, zapobieganie odrzuceniu i wczesne wspomaganie rodziców w wypełnianiu ich opiekuńczej i wychowawczej roli, praca z grupą rówieśniczą w przedszkolu sprzyjająca rozwojowi tolerancji oraz pomaganie dziecku, gdy pojawią się problemy w relacjach z rówieśnikami.
Planowana liczba godzin szkolenia: 12 godzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

4.5.5.) Wartość części: 5250 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część I postępowania nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający postanowił o ich unieważnieniu

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4992 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4992 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4992 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4992 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4992 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4992 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4992 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4992 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8189,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8189,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8189,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8189,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na część V postępowania nie została złożona żadna oferta, w związku z czym Zamawiający postanowił o ich unieważnieniu

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10992 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10992 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10992 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10992 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4068 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4068 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4068 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101781500

7.3.3) Ulica: Radwańska 27/2u

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4068 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30
2025-04-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi